3 Mayıs 2016 Salı

Soru - Cevap




İsmindende anlaşılacağı gibi soru sorma bölümü arkadaşlar soruyorsunuz elimizden geldiği kadarıyla ekibimiz cevaplıyor :)

Sorularınızı alttaki yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz. En kısa zamanda dönüş yapılacaktır.

İyi Çalışmalar

About the Author

Onur Culum

Author & Editor

27 Yaşındayım, 10 yıldır yazılım,tasarım ve ticaretle uğraşıyorum.Bilgisayarla 10 yaşında Windows 95 ile tanıştım.Aktif olarak kullandığım programlar; illustrator, photoshop, indesign, sony vegas pro ve özlersem corel :)

7 yorum:

  1. Mrb ben illustratorde 4x3 örümcek stand tasarımı yapıyorum daha doğrusu yapmaya çalışıyorum . Resim ağırlıklı bir stand yapmamı istediler ama resimlerin baskıda bozulmaması için hangi yolu izleyeceğimi bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim (acil) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullanacağınız resimlerin yüksek çözünürlükte ve kaliteli olmasına dikkat edin. Photoshop'ta önce resimleri kullanacağınız ölçülere getirip 300 dpi / cmyk yapıp kaydedip illustratore atarsanız sorun olmaz sanırım.İlk açtığınızdaki pixel sayısına dikkat edin.Büyük ölçülerde çalışacağınız için, 4MP den düşük resimler çok iyi çıkmayabilir baskıda.

      Sil
    2. Merhaba Illustratorde büyük ölçü kasabilir.Standlar büyük olduğu için Photoshopta 72dpi / cmyk çalışıyorlar genelde.Resimler kötüyse pixel sayısı artsada kötü çıkar zaten fazla fark olmaz.Sen resimlere göre kendin bakıp karar ver eniyisi.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    4. Rica ederim, umarım yardımcı olabilmişizdir.

      Sil
  2. Staj yerimden staj dosyam için örnek çalışma aldım fakat çalışmayı CorelDRAW x8'de kaydedip vermişler.. x8 sürümünü kurmaya çalışıyorum fakat kuramıyorum. Örnek dosyayı nasıl açacağım konusunda yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  3. indesign da font hatalarını nasıl giderebilirim?

    YanıtlaSil

 
Grafikerler Kulübü © 2016 - Designed by | Distributed By G. Kulübü